Vyhledávání


Kontakt

Dungeon Keeper LARP

E-mail: CalitheaDJ@gmail.com

Boj

Pro boj se používají stejná hesla boje jako v pravidlech Gawainu:

  • Platný zásah hlásí útočící heslem "BUM!" a případným doplněním sílou útoku tj. početm životů, které tento zásah ubere. Například tedy "BUM za DVA!".
  • Když je někdo zasažen, řekne „JAU!“. V případě, že se jedná o hráče, ohlásí navíc i zbývající počet životů.  Např. "JAU! Ještě tři.". Po platném zásahu musí být hráči dán prostor na oznámení těchto informací. Další útoky na něj mohou být vedeny až po ohlášení hesla "JAU!" a příslušeného počtu životů, to by nemělo trvat délel než 3 sekundy. Postavy nehrané hráči hlásí počet již odečtených životů pomocí hesla MÍNUS - tedy například po třetím plastném zásahu "JAU MÍNUS TŘI".
  • Heslo "MIMO“ se použije, pokud byla zasažena nezásahová část těla, například nos.
  • Heslo "CHA“ hlásí postava, disponuje-li nějakou ochranou zasažené části těla - například magicky chráněnou paží proti zranění.
  • Heslo "KŘUP" obecně označuje konec okouzlení
  • Heselm "PARALÝZA" se oznamuje speciální druh útoku, který ochromí zasaženého na dobu 15 sekund nebo do prvního zásahu od kohokoli (tento zásah zraní za život). Heslo je zpravidla doplněné i informací o tom, čím je paralyzován (například bolestí). Zasažený by měl hrát účinky paralýzi a nesmí útočit ani se bránit.
  • Heslem „RUDÁ STOP“. obvykle dává hráč najevo, že neherně nevládl nastalou situaci. Hra se v tu chvíli přeruší a daná situace se dořeší neherně s případnými herními následky.

Zásahové plochy:

  • Platné:
  • Neplatné:
  • Zajázané: hlava, krk, rozkrok. Je zakázáno na tyto plochy útočit nebo útok naznačovat!

 

Pravidla pro boj v Dungeonu

  • Počty příšer, které mohou mohou bránit jednu místnost (2 monstra) a chodbu (1 monstrum) jsou omezeny
  • Příšery se mohou volně pohybovat pouze po těch částech dungeonu, kde NEJSOU Hrdinové. Není možné vstupovat do lokace, kde už nějaký hrdina stojí.
  • Kříšera, která prohrála boj, je do konce nájezdu dobrodruhů nepoužitelná a musí se přesunout do Pelechu
  • Pokud příšera přežije boj, může se přesunout jinam a počkat, jestli tam tudy půjde zbytek dobrodruhů, nebo může zůstat čekat ve své lokaci.


Zbraně - rozměry

Zbraň Maximální povolený rozměr
dýka 40 cm
tesák 60 cm
jednoruční zbraň 90 cm
obouruční zbraň 110 cm
nadrozměrná zbraň >110 cm  
Malý štít "Poklička" o průměru 35 cm
Velký štít Kruh o průměru 55 cm, nebo 60 x 50 cm