Dungeon Keeper LARP
E-mail: CalitheaDJ@gmail.com
| Kouzlo | Zaklínadlo | Účinky |
| AVENE | defensus-lethale-jaculis + Dupnutí | Cíl je přikován jednou nohou k zemi. Může si vybrat, která to bude, ale pak už ji nesmí zvednout. Po 1 minutě řekne Křup a může normálně chodit. |
| DUM DUM | strenus-lethale-scopum | Způsobí zranění za 1 život. Reaguje se na něj normálně JAU. |
| NONARM | lethale-universum + dotyk holí zbraně | Cíl musí zahodit zbraň nebo štít, protože se dotykem kouzelnické hole rozžhaví. Zahozenou zbraň nesmí do konce souboje nikdo použít. Může si ale vzít jinou, má-li. Kouzlo nebude mít žádného účinku na zbraně a štíty přirostlé, též nelze rozžhavit zbraně s dřevěným toporem – např. sekery. |
| SOMNOS | industria-universa-lethale-scopum | Cílová postava se ponoří do magického spánku. Přestane bojovat, nesmí se pohybovat ani jinak vstupovat do hry, dokud neuplyne 1 minuta, nebo na ni nezaútočí nějaký nepřítel. Tento útok se pak nepočítá jako ztráta životů, postava se pouze probudí. Toto kouzlo nelze zrušit prostým dotykem nepřítele, větší neopatrná manipulace však očarovaného probudí. Stejný účinek mají i útočná kouzla |
| REKRAX | defensus-mortem | Tímto kouzlem lze zničit jiné kouzlo. Cílem tedy není postava, ale zaklínadlo. Zrušení musí následovat ihned po seslání zaklínadla, řekněme do dvou sekund. |
© 2015 Všechna práva vyhrazena.