Vyhledávání


Kontakt

Dungeon Keeper LARP

E-mail: CalitheaDJ@gmail.com

Kouzlení

  • Kouzlí se pomocí předříkávání kombinací slov (tzv. zaklínadel) při čemž drží kouzelník v jedné ruce amulet a ve druhé hůl. Po vyřčení zaklínadla je ještě potřeba oznámit hezní heslo daného kouzla, aby bylo všem jasné, co na ně kouzelník vlastně seslal.
  • CP kouzelníci hlásí pouze herní hesla kouzel a drží při tom v ruce amulet, nemusí říkaz zaklínadla.
  • Každá kouzlící postava má danou četnost, kolikrát smí kouzlo seslat. Četnost se obnovuje spánkem. Aby mohla dané kouzlo používat, musí se ho napřed naučit z kouzelnické knihy (k dostání u obchodníka).
  • Je-li kouzelník při sesílání zaklínadla vyrušen, kouzlo se nezadaří, ale četnost je vyplýtvaná.
  • Četnost kouzel závisí krom na zkušenosti kouzelníka i na počtu knih v knihovně. Každé kouzlo má svoji knihu, která má několik svazků. Počet svazků v knihovně = četnost pro dané kouzlo. Hráčská postava kouzelníka může četnost u jednotlivých kouzel zvyšovat i získáváním zkušeností
  • Za kouzla jsou povožována pouze kouzla AVENE, NONARM, DUMDUM a SOMNOS (popř. REKRAX). Ostatní speciální kouzelně znějící hesla se nesesílají pomocí zaklínadla, pouze daným známým heslem, které je považované za schopnost (např. Hegebo).
Seznam kouzel
Kouzlo Zaklínadlo Účinky
AVENE defensus-lethale-jaculis + Dupnutí Cíl je přikován jednou nohou k zemi. Může si vybrat, která to bude, ale pak už ji nesmí zvednout. Po 1 minutě řekne Křup a může normálně chodit.
DUM DUM strenus-lethale-scopum Způsobí zranění za 1 život. Reaguje se na něj normálně JAU.
NONARM lethale-universum + dotyk holí zbraně Cíl musí zahodit zbraň nebo štít, protože se dotykem kouzelnické hole rozžhaví. Zahozenou zbraň nesmí do konce souboje nikdo použít. Může si ale vzít jinou, má-li. Kouzlo nebude mít žádného účinku na zbraně a štíty přirostlé, též nelze rozžhavit zbraně s dřevěným toporem – např. sekery.
SOMNOS industria-universa-lethale-scopum Cílová postava se ponoří do magického spánku. Přestane bojovat, nesmí se pohybovat ani jinak vstupovat do hry, dokud neuplyne 1 minuta, nebo na ni nezaútočí nějaký nepřítel. Tento útok se pak nepočítá jako ztráta životů, postava se pouze probudí. Toto kouzlo nelze zrušit prostým dotykem nepřítele, větší neopatrná manipulace však očarovaného probudí. Stejný účinek mají i útočná kouzla
REKRAX defensus-mortem Tímto kouzlem lze zničit jiné kouzlo. Cílem tedy není postava, ale zaklínadlo. Zrušení musí následovat ihned po seslání zaklínadla, řekněme do dvou sekund.